Ο Οκτώβριος είναι ο Μήνας Υγιών Ματιών στο Lentiamo. Μάθετε από τους ειδικούς μας πως να προσέχετε τα μάτια σας, και επωφεληθείτε παράλληλα από τις εβδομαδιαίες προσφορές μας!

Σύνδεση

Ασθενωπία: πώς να εξαφανιστεί στον χώρο εργασίας;

Πώς να καταπολεμήσετε την καταπόνηση των ματιών;

Η καταπόνηση των ματιών είναι ένα πρόβλημα που πλήττει όλο και περισσότερους ανθρώπους στις μέρες μας. Ιδιαίτερα στην εργασία, όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναγκάζονται να περάσουν μια ολόκληρη μέρα μπροστά από μία ή δύο οθόνες, χωρίς καμία προστασία από την φωτεινότητα τους που πολύ συχνά είναι επιβλαβή για τα μάτια.

Αυτές οι συνθήκες μπορεί να προκαλέσουν ξηροφθαλμία , πονοκέφαλο που εξακολουθεί να σας βασανίζει αρκετές ώρες αργότερα μετά την απομάκρυνση των ματιών από την οθόνη, ένα τσούξιμο στον αμφιβληστροειδή ή κάποιες φορές τακτικές σπασμωδικές διαταραχές (τικ) στο πρόσωπο. Όλα αυτά τα συμπτώματα είναι αποτελέσματα της κούρασης που προκαλείται στα μάτια από την χρήση μίας οθόνης για αρκετές ώρες συνεχόμενα. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι για την καταπολέμηση αυτών των συμπτωμάτων και θα μιλήσουμε γι 'αυτούς σε αυτό το άρθρο!

Καταπόνηση των ματιών που προκαλείται από κινήσεις που προβάλλονται στην οθόνη.

Αυτό το φαινόμενο ψηφιακής καταπόνησης των ματιών προέρχεται από πολλά πράγματα που συμβαίνουν στην οθόνη σας:

  • Ο φωτισμός: Φανταστείτε ότι πρέπει να διορθώσετε για αρκετές ώρες συνεχόμενα έναν λαμπτήρα, και αυτό για αρκετές ημέρες συνεχόμενα. Το αποτέλεσμα του φωτισμού στα μάτια σας θα είναι η καταπόνηση τους, ακόμα και αν είναι ένα απαλό φως.
  • Το μπλε φως: περιγράφεται παντού για να είναι πολύ επιβλαβές. Μπορεί να προκαλέσει AMD για την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας που σχετίζεται με την ηλικία. Θυμάστε αυτές τις περίεργες κουκκίδες που βλέπετε μερικές φορές καθώς περπατάτε και ξαφνικά γυρίζετε το κεφάλι σας για να κοιτάξετε κάτι; Η AMD προκαλεί συνήθως αυτό το φαινόμενο σε πιο σοβαρές καταστάσεις και τα άτομα με αυτή τη νόσο βλέπουν μια μορφή μαύρης κουκκίδας στο κέντρο της όρασης τους. Αυτές οι μαύρες κουκκίδες θα μεγαλώσουν καθώς τα μάτια σας εκφυλίζονται και θα εμποδίσουν το κεντρικό τμήμα της όρασης σας.
  • Η συγκέντρωση: δεν προκαλείται πραγματικά από την οθόνη, αλλά όταν εστιάζετε σε αυτήν. Εστιάζετε πολλές φορές σε αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια σας, οπότε είναι φυσιολογικό να βιώσετε μια μικρή πίεση σε αυτά στο τέλος μιας γεμάτης μέρας. Αυτό είναι το ίδιο φαινόμενο που μπορεί να νιώσετε μετά από οδήγηση για αρκετές ώρες και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να κάνετε τακτικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης διαδρομής.
  • Φως που αναβοσβήνει: αυτό συνήθως συμβαίνει όταν κάνετε περιήγηση στο διαδίκτυο. Τα περάσματα από ένα λευκό χρώμα, όπως υπάρχει σε ένα έγγραφο του Word, στις συχνά πιο σκούρες αποχρώσεις μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο, θα κάνουν τη διαφορά στην αντίληψή σας για τα χρώματα και θα μπορούσαν να προκαλέσουν καταπόνηση στα μάτια σας.
  • Ελλιπής όραση: Ένας άλλος λόγος για τον οποίο τα μάτια σας μπορεί να είναι κουρασμένα και να καίνε μπορεί να είναι η ελλιπής όραση. Ένα οπτικό βοήθημα μπορεί να βοηθήσει. Εάν θέλετε να μάθετε αν χρειάζεται να φορέσετε γυαλιά, κάντε ένα τεστ όρασης εδώ!

Καταπολεμήστε την καταπόνηση των ματιών.

Αλλά πώς να καταπολεμήσετε αυτό το πρόβλημα; Στο 2019, γίνεται δύσκολο να μην κοιτάζουμε σε οθόνες;

  • Ενάντια στο μπλε φως υπάρχουν δύο τρόποι: μπορείτε είτε να φοράτε προστατευτικά γυαλιά (δεν χρειάζεται να έχετε πρόβλημα στην όραση για να φοράτε γυαλιά), είτε να πάτε στις ρυθμίσεις του υπολογιστή σας για να ενεργοποιήσετε αυτό που συνήθως ονομάζεται νυχτερινή οθόνη (night display), που δίνει ένα ελαφρώς πορτοκαλί χρώμα στην οθόνη σας φιλτράροντας έτσι αρκετό μπλε φως.
  • Ο φωτισμός μπορεί να απενεργοποιηθεί ή τουλάχιστον να μειωθεί, ειδικά στην περίπτωση χαμηλού φωτισμού ή εάν η οθόνη σας κατευθύνεται προς κάποια πηγή φωτός και συνεπώς δεν χρειάζεται τον δικό της οπίσθιο φωτισμό.
  • Σχετικά με την συγκέντρωση, δεν μπορείτε να κάνετε και πολλά παρά μόνο μικρά τακτικά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας. Διαλείμματα στα οποία δεν πρέπει να ασχολείστε με το laptop σας ή την οθόνη του υπολογιστή σας, αλλά με άλλα πράγματα.
  • Σχετικά με το φως που αναβοσβήνει ισχύει η ίδια προστασία όπως και με το μπλε φως: η νυχτερινή λειτουργία (night display) του υπολογιστή σας δίνει τη δυνατότητα μίας ελαφριάς πορτοκαλί απόχρωσης και μειώνει την ένταση των φωτεινών αναλαμπών.

Εάν υποφέρετε τακτικά από κόπωση στα μάτια, ακολουθήστε μερικές από αυτές τις συμβουλές και φυσικά μπορείτε ελεύθερα να χρησιμοποιήσετε και οφθαλμικές σταγόνες για να ανακουφίσετε τα μάτια σας.

Επόμενο βήμα; Πάτα το like και θα σε λατρεύουμε για πάντα :)

Μην χάνεις σημαντικές ειδήσεις.

Εγγράψου στο newsletter μας!

Τα δικά σας σχόλια

    Γράψε το πρώτο σχόλιο

    *Υποχρεωτικά πεδία

    Best selling προϊόντα