211 2340040

(Δευ-Παρ 9:30-17:00)

Σύνδεση

Όλα για τις αγορές σας

Παραγγελίες στο Lentiamo

Πώς μπορώ να παραγγείλω; Η διαδικασία δημιουργίας μιας παραγγελίας σε απλά βήματα
  1. Επιλέξτε τη μάρκα των φακών επαφής, το υγρό φακών ή τα αγαπημένα σας γυαλιά ηλίου και κάντε κλικ στο προϊόν.
  2. Συμπληρώστε τις παραμέτρους στους φακούς όπως αυτοί αναγράφονται στη συνταγή σας.
  3. Κάντε προσθήκη στο καλάθι αγορών σας και επιλέξτε τρόπο πληρωμής.
Χρειάζομαι λογαριασμό για να παραγγείλω;

Μόλις ολοκληρώσετε μια παραγγελία για πρώτη φορά, δημιουργείται ένας λογαριασμός αυτόματα για εσάς. Έτσι θα είναι εύκολο να παραγγείλετε και την επόμενη φορά!

Ένα προϊόν / οι βαθμοί μου μέσα στην παραγγελία δεν είναι άμεσα διαθέσιμοι! Τι μπορεί να γίνει;

Μην ανησυχείτε. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας κανονικά. Θα σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία που αναμένουμε να παραλάβουμε τα προϊόντα από τον προμηθευτή μας. Θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας όταν όλα τα προϊόντα της θα είναι διαθέσιμα (σε στοκ), ή μπορούμε να διαιρέσουμε την παραγγελία για εσάς, χωρίς πρόσθετο κόστος αποστολής.

Όλες οι τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι αναγραφόμενες τιμές στο κατάστημα συμπεριλαμβάν­ουν ΦΠΑ.

Έχω εγγύηση για τις αγορές μου;

Όλα τα προϊόντα μας έχουν νόμιμη εγγύηση σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους. Νόμιμη εγγύηση ποιότητας σημαίνει ότι ένα προϊόν είναι ή πρέπει να είναι αυτό που εύλογα περιμένει ο καταναλωτής να είναι. Για κάποια προϊόντα, υπάρχει μια πρόσθετη συμβατική εγγύηση ποιότητας. Αυτό ισχύει για τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται η διάρκεια ζωής τους στη συσκευασία, στις οδηγίες χρήσης ή σε κάποια διαφήμιση σύμφωνα με άλλες νομοθετικές διατάξεις. Σε αυτήν την περίπτωση, θα διασφαλίσουμε ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για κανονική χρήση ή ότι διατηρεί τις συνήθεις ιδιότητές του για ορισμένο χρονικό διάστημα.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας ανά πάσα στιγμή πριν την αποστολή της. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@lentiamo.gr ή να μας καλέσετε και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Παρακαλώ σημειώστε ότι όλες οι αποστολές γίνονται καθημερινά στις 14:00, οπότε το αίτημά σας θα πρέπει να γίνει πριν από αυτήν την ώρα.

Μπορώ να παραγγείλω φακούς επαφής μόνο για το ένα μάτι;

Ναι, μπορείτε να παραγγείλετε φακούς για ένα μόνο μάτι. Απλά, όταν βρίσκεστε στη σελίδα του προϊόντος θα συμπληρώσετε τους βαθμούς για το ένα μάτι στο ένα κουτί και θα προσθέσετε στο καλάθι μόνο ένα κουτί. Με αυτόν τον τρόπο θα παραγγείλετε φακούς μόνο για το δεξί ή το αριστερό σας μάτι αντίστοιχα. Εάν επιθυμείτε και δεύτερο κουτί για το άλλο μάτι μπορείτε να πατήσετε στο πλαίσιο + Συμπληρώστε το δεύτερο κουτάκι και να συμπληρώσετε τις παραμέτρους και για το δεύτερο.

Πρέπει να πω στον οπτικό μου ότι παραγγέλνω τους φακούς μου ηλεκτρονικά;

Όχι, δεν χρειάζεται να ενημερώσετε τον οπτικό σας εάν παραγγέλνετε τους φακούς σας ηλεκτρονικά.

Ποιες πληροφορίες ακριβώς πρέπει να συμπληρώσω;

Όλες τις πληροφορίες που πρέπει να συμπληρώσετε κατά την παραγγελία μπορείτε να τις βρείτε στη συνταγή σας. Ανάλογα με την κατηγορία φακών που χρειάζεστε, θα πρέπει να δώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συνταγή και τις λεπτομέρειες της σε αυτή τη σελίδα.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό έκπτωσης;

Στο καλάθι των αγορών, μπορείτε να κάνετε κλικ στο πλαίσιο “Κωδικός έκπτωσης” και να εισάγετε τον κωδικό που έχετε. Στη συνέχεια κάνετε κλικ στο πλαίσιο ‘Έλεγχος’ και το σύστημα θα προσθέσει τις έγκυρες εκπτώσεις.

Έχετε ομαδικές εκπτώσεις;

Με διαβούλευση υπάρχει η δυνατότητα να σας προσφέρουμε έκπτωση για μια ομάδα τουλάχιστον 10 ατόμων. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό εδώ.

Πληρωμή

Ποιες μεθόδους πληρωμής μπορώ να επιλέξω;

Στο Lentiamo μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με ασφάλεια χρησιμοποιώντας πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, PayPal ή με αντικαταβολή. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές στην παρακάτω σελίδα.

Μπορώ να επιστρέψω στα προηγούμενα βήματα κατά την πληρωμή ή να τα αποθηκεύσω για να ολοκληρώσω αργότερα την παραγγελία;

Στα βήματα 1, 2 και 3 της δημιουργίας μιας παραγγελίας, μπορείτε ακόμα να επιστρέψετε στα προηγούμενα βήματα. Αν κάνετε κλικ στην επιλογή “Ολοκλήρωση παραγγελίας” στο βήμα 3, η παραγγελία σας επιβεβαιώνεται και δεν μπορείτε να επιστρέψετε στα προηγούμενα βήματα. Η πληρωμή της έχει πλέον ολοκληρωθεί (εκτός εάν έχετε επιλέξει αντικαταβολή ως μέθοδο πληρωμής). Εάν θέλετε να επιστρέψετε στα προηγούμενα βήματα και να αλλάξετε κάτι, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πότε και πώς λαμβάνω το τιμολόγιό μου;

Σεβόμαστε το περιβάλλον και εργαζόμαστε όσο το δυνατόν πιο συνετά. Για να μειώσουμε τη σπατάλη χαρτιού, αποστέλλουμε το τιμολόγιο ηλεκτρονικά.

  1. Είναι σε μορφή PDF στo e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας
  2. Είναι στο τμήμα πελατών
  3. Θέλετε εκτυπωμένο τιμολόγιο; Μπορείτε είτε να εκτυπώσετε το PDF ή να το γράψετε σαν σχόλιο στην παραγγελία σας.
Μπορώ να λάβω τιμολόγιο στο όνομα της εταιρείας μου;

Ναι, μπορείτε να εισάγετε το όνομα της εταιρείας σας στα στοιχεία του τιμολογίου και των προσωπικών σας δεδομένων κατά το τελευταίο βήμα στην παραγγελία.

Μπορώ να καλύψω τα έξοδα της αγοράς μου με την ασφάλεια υγείας;

Μερικές ασφάλειες υγείας επιστρέφουν ένα μέρος από το κόστος των φακών επαφής. Μπορείτε να στείλετε το τιμολόγιο στην ασφαλιστική εταιρεία υγείας για να δηλώσετε τα έξοδα.

Πώς το lentiamo μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια της πληρωμής μου;

Κατά την πληρωμή θα μεταβείτε αυτόματα στην ασφαλή πληρωμή 3D Secure. Τα στοιχεία της πληρωμής επεξεργάζονται απευθείας από την πύλη της εφαρμογής και η μεταφορά δεδομένων από τον υπολογιστή σας γίνεται με ασφάλεια με κρυπτογραφημένο αλγόριθμο.

Αποστολή και παράδοση

Πρέπει να πληρώσω επιπλέον μεταφορικά;

Για αγορές άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι εντελώς δωρεάν! Εάν παραγγείλετε ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, η παράδοση είναι πάντα δωρεάν. Μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες για τους τρόπους αποστολής και το κόστος των μεταφορικών εδώ.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας μου;

Όλες οι αποστολές από την αποθήκη μας γίνονται στις 14:00, οπότε βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί μέχρι εκείνη τη στιγμή. Όλες οι παραδόσεις γίνονται με τη Γενική Ταχυδρομική και ο χρόνος παράδοσης είναι 2 ή 3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής. Για τις δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης είναι 4 ή 5 εργάσιμες ημέρες. Διαβάστε όλες τις πληροφορίες εδώ.

Πώς μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας στο τμήμα πελατών. Τον αριθμό αποστολής της Γενικής Ταχυδρομικής θα μπορείτε να τον βρίσκετε στο τελευταίο e-mail που σας έρχεται από εμάς μόλις γίνεται η αποστολή της παραγγελίας. Σε αυτό το e-mail, υπάρχει ένα κόκκινο κουμπί το οποίο θα σας μεταφέρει αυτόματα στην Αναζήτηση Αποστολής της Γενικής Ταχυδρομικής όπου θα μπορέσετε να δείτε την πορεία και τον αριθμό αποστολής.

Δεν έλαβα την παραγγελία μου, τι μπορώ να κάνω;
  1. Ελέγξτε την πορεία της παραγγελίας στο τμήμα πελατών.
  2. Αν λέει ότι παραδόθηκε, επικοινωνήστε με το τοπικό κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
  3. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το δέμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον courier για να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν να το βρείτε.
  4. Ακόμα δεν μπορείτε να βρείτε την παραγγελία σας; Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Επιστροφές και επιστροφή χρημάτων

Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε. Εάν το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δεν είναι ελαττωματικό, μπορούμε να δεχτούμε τους φακούς, τα διαλύματα, τις οφθαλμικές σταγόνες και τα κολλύρια-αξεσουάρ μόνο σε κλειστές και άθικτες συσκευασίες, όπως ακριβώς στην αρχική τους κατάσταση. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τις επιστροφές και αλλαγές καθώς και τους όρους και προϋποθέσεις εδώ.

Μετά από πόσο καιρό πρέπει να επιστρέψω ένα προϊόν;

Όλες οι επιστροφές πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 2340040 για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή που θέλετε να κάνετε. Ή μπορείτε να μας γράψετε e-mail στο returns@lentiamo.gr.

Η επιστροφή γίνεται δωρεάν;

Εάν θέλετε να επιστρέψετε μία άθικτη και κλειστή συσκευασία σε εμάς, πληρώνετε το κόστος των μεταφορικών της αποστολής της. Ανοιγμένες συσκευασίες μπορούν να γίνουν αποδεχτές για επιστροφή (δωρεάν) μόνον εφόσον το προϊόν είναι ελαττωματικό ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του κατασκευαστή ή του Lentiamo. Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία κι εμείς θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.

Τι μπορώ να κάνω εάν έχω λάβει λάθος ή κατεστραμμένο προϊόν;

Εάν η συσκευασία σας περιέχει εσφαλμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα και θέλετε να τα αντικαταστήσετε, ενημερώστε μας άμεσα. Συμπληρώστε τη φόρμα αντικατάστασης ή στείλτε μας ένα email στο returns@lentiamo.gr κι εμείς θα δρομολογήσουμε τη διαδικασία.

Η συνταγή μου έχει αλλάξει, μπορώ να αλλάξω τους παλιούς φακούς μου;

Αν αλλάξει η συνταγή σας, εμείς είμαστε στην ευχάριστη θέση να αντικαταστήσουμε τους φακούς επαφής που είναι ακόμα σε κλειστή συσκευασία και έχουν αγοραστεί από εμάς μέσα στο τελευταίο έτος με διαφορετικές παραμέτρους. Δείτε εάν μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την εγγύηση 365 ημερών εδώ.

Πότε και πώς μπορώ να πάρω τα χρήματά μου πίσω μετά από μια επιστροφή;

Εάν το αίτημά σας πληροί τις προϋποθέσεις, θα πιστώσουμε τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής σας στην αποθήκη μας. Θα καταθέσουμε τα χρήματα ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε. Εναλλακτικά έχετε την επιλογή να πιστώσετε στο Lentiamo λογαριασμό σας το αντίστοιχο ποσό.

Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή μιας επιστροφής με νέο προϊόν;

Αυτό εξαρτάται από την κάθε περίπτωση. Για ορισμένες επιστροφές, η αποθήκη μας πρέπει να ελέγξει αν τα προϊόντα είναι ελαττωματικά ή όχι, προκειμένου να ελέγξει εάν πληρείτε τις προϋποθέσεις στη διαδικασία επιστροφής προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερο χρόνο για να σας στείλουμε ένα νέο προϊόν.

Τι πρέπει να κάνω εάν έχω ένα παράπονο σχετικά με ένα προϊόν;

Εάν έχετε κάποιο παράπονο σχετικά με τα προϊόντα μας ή την υπηρεσία μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας αντικατάστασης. Θα λάβετε μία ουσιαστική απάντηση από εμάς αφού εξετάσουμε το παράπονό σας.

Εάν δεν συμφωνείτε με τη λύση που σας προσφέρθηκε ή αν δεν μπορούμε να βρούμε μαζί μια λύση, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στο συμβούλιο διαιτησίας μέσω της ευρωπαϊκής πλατφόρμας ODR (Arbitration Board via the European ODR Platform). Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια πλατφόρμα ελεύθερης πρόσβασης για την επίλυση διαδικτυακών συγκρούσεων μεταξύ εμάς και του πελάτη, χωρίς να χρειάζεται η προσφυγή στο δικαστήριο, μέσω ενός τρίτου μέλους, το λεγόμενο Σώμα Διακανονισμού Διαφορών (Dispute Settlement Body), το οποίο ενεργεί ως ενδιάμεσος μεταξύ των δύο. Μπορείτε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών εδώ. Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα μας εδώ.

Φακοί επαφής

Μπορώ να δοκιμάσω νέους φακούς;

Ναι, μπορείτε να δοκιμάσετε μια καινούρια μάρκα από αυτή που φοράτε στους φακούς αν θέλετε. Σε ορισμένα προϊόντα, η περιγραφή δείχνει ότι είναι δυνατή η εναλλαγή σε άλλους φακούς. Πρέπει όμως να λάβετε υπόψη ότι οι φακοί επαφής διατίθενται σε διαφορετικά μεγέθη, καθώς επίσης και σε διαφορετικά υλικά κατασκευής ανάλογα με τον κατασκευαστή. Επομένως, σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε τον οπτικό ή γιατρό σας έτσι ώστε να γνωρίζετε αν μπορείτε να αλλάξετε τους φακούς σας.

Όπως ήδη γνωρίζετε, το μέγεθος των φακών πρέπει να είναι συμβατό με τα μάτια σας για να βελτιώσει την όρασή σας. Διαβάστε τον παρακάτω πίνακα σύγκρισης προδιαγραφών καμπυλότητας και διαμέτρου όπου μπορείτε να συγκρίνετε τις διαφορές στη διάμετρο, την καμπυλότητα και άλλες παραμέτρους διαφορετικών φακών. Αν θέλετε να αλλάξετε την κατηγορία ή τη μάρκα των φακών που φοράτε, ο οπτικός σας είναι ο τέλειος σύμβουλος. Ωστόσο, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας παρέχει πληροφορίες σχετικά με τους φακούς επαφής και τον τρόπο χρήσης τους.

Γιατί οι φακοί σας είναι φθηνότεροι από του οπτικού μου;

Είμαστε σε στενή επαφή με τους κατασκευαστές και αγοράζουμε φακούς επαφής σε μεγάλες ποσότητες. Ως εκ τούτου, μπορούμε να προσφέρουμε τους φακούς μας σε χαμηλότερες τιμές από τους οπτικούς. Θα θέλατε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη φθηνότερη εκδοχή των φακών ιδιωτικής ετικέτας του οπτικού σας; Διαβάστε τη σελίδα με τους φακούς επαφής ιδιωτικής ετικέτας!

Μπορώ να κοιμηθώ με τους φακούς;

Εξαρτάται από την κατηγορία των φακών επαφής που φοράτε και τι σας έχει πει ο οπτικός σας, αλλά γενικά δεν συνιστάται να κοιμάστε με φακούς. Θέλετε να μάθετε γιατί; Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες στο άρθρο μας.

Τι υγρό μπορώ να χρησιμοποιήσω για να καθαρίσω τους φακούς μου;

Το μόνο υγρό που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για τον καθαρισμό και την απολύμανση των φακών σας είναι το διάλυμα φακών επαφής. Ποτέ μην καθαρίσετε ή ξεπλύνετε τους φακούς με νερό βρύσης, βραστό νερό ή οποιοδήποτε άλλο υγρό. Λάβετε υπόψη ότι κάθε υγρό φακών έχει ελαφρώς διαφορετικές ιδιότητες και δυνατότητες. Το πιο σημαντικό ερώτημα είναι: Τι ταιριάζει καλύτερα στα μάτια σας; Πάντα να ζητάτε τη συμβουλή του οπτικού σας και ρίξτε μια ματιά και στο δικό μας οδηγό φακών επαφής καθώς και τα οικονομικά πακέτα.

Συνταγή

Χρειάζομαι συνταγή για φακούς;

Εάν θέλετε να αγοράσετε φακούς επαφής από το Lentiamo μπορείτε και χωρίς συνταγή φακών Δεδομένου ότι οι φακοί επαφής είναι ιατρικό προϊόν, αν αγοράσετε λάθος φακούς, υπάρχει ο κίνδυνος βλάβης στα μάτια σας και γι' αυτό πρέπει να τους αγοράζετε μόνο μετά από συμβουλή γιατρού. Μπορείτε να πάρετε μια συνταγή φακών επαφής από έναν οπτικό.

Πώς διαβάζω τη συνταγή μου;

Οι πληροφορίες που πρέπει να συμπληρώσετε για την αγορά φακών υπάρχουν στη συνταγή σας. Η συνταγή είναι ειδικά για τα μάτια σας. Επομένως, πρέπει να ακολουθήσετε κατά γράμμα τις παραμέτρους που αναφέρονται στη συνταγή σας. Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τις συνταγές φακών εδώ.

Πόσο συχνά πρέπει να κάνω οφθαλμολογική εξέταση;

Σας συνιστούμε να κάνετε μια εξέταση κάθε 6 έως 12 μήνες για να βεβαιωθείτε ότι οι παράμετροι εξακολουθούν να ισχύουν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να είστε απολύτως σίγουροι ότι οι φακοί επαφής που αγοράζετε είναι οι κατάλληλοι για τα μάτια σας. Οι προσαρμογές των παραμέτρων είναι πολύ σημαντικές, λαμβάνοντας υπόψη ότι η όραση μπορεί να αλλάξει πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ζωής μας, οπότε φροντίστε να ελέγχετε τακτικά τα μάτια σας.

Είναι η συνταγή μου για φακούς επαφής η ίδια με τη συνταγή μου για γυαλιά;

Όχι, οι δύο αυτές συνταγές δεν είναι ίδιες. Αν φοράτε γυαλιά, αλλά θέλετε να δοκιμάσετε φακούς επαφής, παρακαλώ επισκεφθείτε τον οπτικό ή γιατρό σας για να πάρετε μια συνταγή για φακούς. Η συνταγή φακών έχει όλες τις παραμέτρους ξεχωριστά για κάθε μάτι, καθώς μπορεί να έχουν διαφορές. Με τη συνταγή σας, μπορείτε να παραγγείλετε φακούς επαφής.

Ο λογαριασμός μου στο Lentiamo

Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν (δωρεάν) λογαριασμό;

Ένας λογαριασμός θα δημιουργηθεί αυτόματα όταν ολοκληρώσετε μια παραγγελία για πρώτη φορά. Θα το κάνουμε αυτόματα για εσάς και είναι δωρεάν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρουμε!

Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα μπόνους;

Όλοι θέλουν αξεσουάρ για να κάνουν τη χρήση φακών πιο εύκολη και άνετη. Προκειμένου να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας, προσφέρουμε στους πελάτες μας μπόνους πόντους με κάθε αγορά, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε με αυτά τα μπόνους προϊόντα.

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας από την πρώτη κιόλας παραγγελία. Δεν χρειάζεται να περιμένετε την επόμενη. Και αν δεν εξαργυρώσετε όλους τους πόντους σας με τη μία, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα! Οι πόντοι αποθηκεύονται στο λογαριασμό σας και μπορείτε να τους εξαργυρώσετε την επόμενη φορά. Ισχύουν για ένα έτος. Το σύστημα μπόνους είναι μόνο για τους πελάτες.

Πώς μπορώ να κερδίσω μπόνους πόντους;
  1. Για κάθε ευρώ που ξοδεύετε , κερδίζετε 2,5 μπόνους πόντους. Κάθε προϊόν φέρει ετικέτα με το πόσους μπόνους πόντους θα λάβετε μετά την αγορά. Αυτό δεν ισχύει για τα γυαλιά ηλίου.
  2. Εγγραφείτε στο newsletter μας και κερδίστε 50 μπόνους πόντους.
  3. Κάντε μας tag σε μια ανάρτηση σας στο Facebook ή στο Instagram με @lentiamo και χρησιμοποιήστε το hashtag #lentiamo όταν θέλετε να μοιραστείτε μια φωτογραφία σας που προβάλλει κάποιο από τα προϊόντα μας, και θα λάβετε 50 πόντους μπόνους! Κάθε φορά που μας κάνετε tag #Lentiamo σε οποιαδήποτε ανάρτηση σας στα social media, το Lentiamo διατηρεί το δικαίωμα να επαναχρησιμοποιήσει (repost) την εικόνα της ανάρτησης.
  4. Συνδεθείτε στο κατάστημα μας για να κάνετε την αγορά σας, μέσω του Facebook λογαριασμού σας, και κερδίστε 75 μπόνους πόντους!

Μας έχετε ήδη ταγκάρει σε μια ανάρτηση; Ενημερώστε μας με ένα μήνυμα!

Ξέχασα τον κωδικό μου

Μην ανησυχείτε, μπορεί να συμβεί στον καθένα! Διατηρούμε τον κωδικό πρόσβασής σας σε κρυπτογραφημένη μορφή για λόγους ασφαλείας. Για το λόγο αυτό δεν μπορούμε να τον ξαναστείλουμε σε εσάς αν τον έχετε ξεχάσει. Θα σας στείλουμε έναν νέο κωδικό πρόσβασης στο e-mail σας, τον οποίο μπορείτε να αλλάξετε αν θέλετε μόλις συνδεθείτε στο Lentiamo λογαριασμό σας. Μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό πρόσβασης εδώ.

Μπορώ να επεξεργαστώ τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Μπορείτε να αλλάξετε το email και τον αριθμό τηλεφώνου σας εδώ στο τμήμα πελατών. Να είστε προσεκτικοί κατά την αλλαγή του e-mail σας. Είναι η σύνδεσή σας στο τμήμα πελατών. Στο τμήμα πελατών σας, μπορείτε επίσης να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης, εάν το επιθυμείτε, ή μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση παράδοσης κατά την δημιουργία μιας παραγγελίας.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Είναι λογικό ότι δεν θα είναι ευχάριστο για εμάς αν θέλετε να διαγράψετε το λογαριασμό σας στο Lentiamo. Αλλά, αν πραγματικά το θέλετε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@lentiamo.gr. Θα θέλαμε, εάν συμφωνήσετε, να ακούσουμε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε τη διαγραφή του λογαριασμού σας και να το μοιραστείτε μαζί μας. Έχουμε πάντα ως στόχο να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Είναι ασφαλή τα στοιχεία της κάρτας μου;

Τα στοιχεία της κάρτας σας αποθηκεύονται σε κρυπτογραφημένη μορφή. Τηρούμε αυστηρά τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) και καμία τόσο λεπτή πληροφορία δεν αποθηκεύεται σε ευανάγνωστη μορφή. Ως εκ τούτου, είναι απολύτως ασφαλές να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας κατά την δημιουργία μιας παραγγελίας. Αυτό κάνει την διαδικασία πολύ πιο εύκολη και πιο γρήγορη για την επόμενη φορά!

Πώς μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία;

Η επανάληψη μιας παραγγελίας δεν θα μπορούσε να γίνεται πιο εύκολα! Μπορείτε να βρείτε την επιλογή “Επαναλάβετε την προηγούμενη παραγγελία” στην αρχική σελίδα, καθώς και στο τμήμα πελατών. Βρείτε την παραγγελία που περιέχει τα προϊόντα που θέλετε και επαναλάβετε εύκολα με ένα μόνο κλικ!

Πώς μπορώ να ορίσω μια υπενθύμιση για να πραγματοποιήσω μια επανάληψη παραγγελίας;

Έχουμε ένα ωραίο σύστημα για να απαλλαγείτε από αυτήν τη ανησυχία. Στο τμήμα πελατών ή στη ρύθμιση υπενθύμισης φακών, μπορείτε να ορίσετε όποια ημερομηνία θέλετε. Η ρύθμιση αυτή θα σας υπενθυμίσει να αγοράσετε τους φακούς σας με ένα e-mail.

Μπορώ να εγγραφώ ή να καταργήσω την εγγραφή μου στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter);

Φυσικά! Μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ εδώ. Με την εγγραφή σας στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter) θα σας στέλνουμε τις ειδικές προσφορές, τις εκπτώσεις και τα νέα προϊόντα μας. Εάν θέλετε να καταργήσετε την εγγραφή σας, μπορείτε να βρείτε την επιλογή σε κάθε email που λαμβάνετε από εμάς. Παρακαλούμε ενημερώστε μας πριν καταργήσετε την εγγραφή σας και πείτε μας τι δεν σας αρέσει και τι θα θέλατε να βελτιώσουμε. Θα εξετάσουμε κάθε παρατήρηση, σχόλιο ή συμβουλή σας με στόχο πάντα τη βελτίωση των υπηρεσιών μας.