Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 211 2340040

211 2340040

Δευ-Παρ 9:00-17:00

Σύνδεση

Επιστροφές

Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα μας. Στην απίθανη περίπτωση που θα πρέπει να επιστρέψετε κάτι, θα αντιμετωπίσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Και έχουμε πρόσφατα αναβαθμίσει την πολιτική μας για να κάνουμε την επιστροφή των προϊόντων, ακόμη πιο εύκολη.

Προσφέρουμε επιστροφή 14-ημερών χωρίς καμία ερώτηση για προϊόντα που η συσκευασία τους είναι άθικτη .

Ανταλλαγή μιας κλειστής συσκευασίας φακών επαφής

Αν θέλετε να ανταλλάξετε μια κλειστή και άθικτη συσκευασία φακών, στείλτε την πίσω και εμείς θα σας στείλουμε νέους φακούς επαφής αμέσως. Αν έχει αλλάξει η συνταγή σας, εκμεταλλευτείτε την εγγύηση αντικατάστασης 365 ημερών.

Τι πρέπει να κάνετε εάν η συσκευασία σας φτάσει χαλασμένη

Εάν η συσκευασία σας περιέχει κατεστραμμένα προϊόντα και θέλετε να σας στείλουμε άλλα, απλά ενημερώστε μας. Δεν χρειάζεται να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν πίσω, μόνο να μας στείλετε ένα email στο returns@lentiamo.gr και εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα.

Στο email που θα μας στείλετε πρέπει να υπάρχουν τα εξής στοιχεία:

  1. Αριθμός Παραγγελίας.
  2. Αναφορά αν πρόκειται για αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος.
  3. Μια σύντομη περιγραφή με το πρόβλημα της παραγγελίας σας.
  4. Αριθμός LOT του προϊόντος.
  5. Αναφορά αν το προϊόν έχει ανοιχτεί η αν είναι άθικτο-σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία.
  6. Μια ή περισσότερες φωτογραφίες του προϊόντος γύρω από το οποίο υπάρχει το πρόβλημα.

Αν θέλετε επιστροφή χρημάτων για ελαττωματικούς φακούς, παρακαλούμε να μας τους στείλετε ταχυδρομικώς σε θήκη με διάλυμα, μαζί με το κουτί με τους ανεπιθύμητους φακούς και την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Σημείωση: Δεν μπορούμε να παραλάβουμε συστημένα μέσω ΕΛΤΑ .
Σημείωση: Δεν δεχόμαστε επιστροφές με χρέωση του Lentiamo εκτός και αν έχει προηγηθεί συνεννόηση.

Ειδικά Δικαιώματα και υποχρεώσεις σχετικά με συγκεκριμένα προϊόντα.

Σε περίπτωση τερματισμού της σύμβασης σας σχετικά με αγορά γυαλιών ηλίου, τα γυαλιά ηλίου πρέπει να αποστέλλονται πίσω στη διεύθυνση του πωλητή στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ όπως το πανί καθαρισμού και η θήκη, καθώς και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία – τα διάφορα αυτοκόλλητα από χαρτί ή πλαστικό που βρίσκονται με το προϊόν, ετικέτες και το πιστοποιητικό γνησιότητας .

Για την πλήρη επιστροφή των χρημάτων μιας αγοράς, πρέπει επίσης να επιστραφούν όλα τα δώρα και τα προϊόντα μπόνους που αγοράστηκαν με τους πόντους που λήφθηκαν από την αγορά.

Ο αγοραστής πρέπει να βεβαιωθεί ότι τα γυαλιά ηλίου παραδίδονται με ασφάλεια. Τα γυαλιά ηλίου πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση του αποστολέα με κατάλληλη περιτύλιξη για να αποφευχθούν ζημίες.

Σε περίπτωση βλάβης ή έλλειψης αντικειμένων / αξεσουάρ, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μόνο μερική ή μη επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την έκταση της ζημίας, όπως εκτιμάται από τον πωλητή.

Ο αριθμός παραγγελίας των γυαλιών ηλίου που επιστρέφονται πρέπει να είναι γραμμένος στο δέμα και όχι στη συσκευασία του αντικειμένου, προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν καθυστέρηση κατά την αναγνώριση του αποστολέα.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να στέλνονται:

Maternia, s.r.o.,
Regus Athens,
Λαγουμιτζή 24,
Καλλιθέα 17671

Παρακαλώ πάνω στο δέμα ή φάκελο να αναγράφεται τον αριθμό της παραγγελία σας.

Προσφορές και συμβουλές φακών
αποκλειστικά για τα μέλη μας

Σύμφωνα με το νόμο σχετικά με την καταχώριση των πωλήσεων, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει και να παρέχει ειδικά έγγραφα για όλους τους πελάτες. Επίσης, είναι υποχρεωτικό για τον πωλητή να καταχωρήσει την πώληση στην φορολογική του διαχείριση χωρίς καθυστέρηση, εντός 48 ωρών σε περίπτωση τεχνικής βλάβης.