Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 211 2340040

211 2340040

(Δευ-Παρ 9:00-17:00)

Σύνδεση

Επιστροφές και Αλλαγές

Είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα μας. Στην απίθανη περίπτωση που θα πρέπει να επιστρέψετε κάτι, θα αντιμετωπίσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν.

Και έχουμε πρόσφατα αναβαθμίσει την πολιτική μας για να κάνουμε την επιστροφή των προϊόντων, ακόμη πιο εύκολη.

Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! Εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και έχετε κάποιο παράπονο, μπορούμε να δεχτούμε μόνο φακούς επαφής, διαλύματα, οφθαλμικές σταγόνες και αξεσουάρ στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.

Προσφέρουμε επιστροφή 14-ημερών χωρίς καμία ερώτηση για προϊόντα που η συσκευασία τους είναι άθικτη .

Ανταλλαγή μιας κλειστής συσκευασίας φακών επαφής

Αν θέλετε να ανταλλάξετε μια κλειστή και άθικτη συσκευασία φακών, στείλτε την πίσω και εμείς θα σας στείλουμε νέους φακούς επαφής αμέσως. Αν έχει αλλάξει η συνταγή σας, εκμεταλλευτείτε την εγγύηση αντικατάστασης 365 ημερών.

Τι πρέπει να κάνετε εάν η συσκευασία σας φτάσει χαλασμένη ή θέλετε να κάνετε μία επιστροφή

1) Ενημερώστε μας για την επιστροφή

Εάν η συσκευασία σας περιέχει κατεστραμμένα προϊόντα και θέλετε να σας στείλουμε άλλα ή απλά θέλετε να κάνετε μία επιστροφή συμπληρώστε την εξής φόρμα έτσι ώστε να μας ενημερώσετε. Αυτό πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Αν η προθεσμία των 14 ημερών είναι Σαββατοκύριακο ή αργία, η επόμενη πλησιέστερη εργάσιμη ημέρα είναι δεκτή.

Στην φόρμα που θα μας στείλετε θα πρέπει να υπάρχουν τα εξής στοιχεία:

  1. Αριθμός Παραγγελίας.
  2. Αναφορά αν πρόκειται για αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος.
  3. Μια σύντομη περιγραφή με το πρόβλημα της παραγγελίας σας.
  4. Αριθμός LOT του προϊόντος.
  5. Αναφορά αν το προϊόν έχει ανοιχτεί η αν είναι άθικτο-σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία.
  6. Μια ή περισσότερες φωτογραφίες του προϊόντος γύρω από το οποίο υπάρχει το πρόβλημα.

Ανοιγμένες συσκευασίες μπορούν να γίνουν αποδεχτές για επιστροφή μόνον εφ' όσον το προϊόν είναι ελαττωματικό ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του κατασκευαστή ή του Lentiamo.

  • Πριν το άνοιγμα της συσκευασίας που αγοράσατε, πάντα ελέγξτε και βεβαιωθείτε από το εξωτερικό της πλαίσιο (στο οποίο πρέπει να αναγράφονται στα πλάγια, όλα τα χαρακτηριστικά-παράμετροι) για τις σωστές τιμές-παραμέτρους του προϊόντος με αυτές που είχατε επιλέξει.

Εάν σου είναι εύκολο κάλεσε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο 211 2340040.

Αν θέλετε επιστροφή χρημάτων για ελαττωματικούς φακούς, παρακαλούμε να μας τους στείλετε ταχυδρομικώς σε θήκη με διάλυμα, μαζί με το κουτί με τους ανεπιθύμητους φακούς και την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.

2) Συσκεύασε και στείλε

Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων,στείλτε τα προϊόντα όσο το δυνατόν συντομότερα . Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα συσκευασμένα σωστά (καλύτερα να μην χρησιμοποιήσετε κανονικό φάκελο) ώστε να μην να υποστούν ζημιά κατά την μεταφορά. Παρακαλούμε επίσης να επισυνάψετε μια εκτύπωση της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Τα ταχυδρομικά τέλη και συσκευασίας επιβαρύνουν εσάς. Παρακαλούμε να μην στέλνετε μέσω ΕΛΤΑ λόγω ότι δεν μπορούμε να τα παραλάβουμε. Σημείωση: Αν ο διανομέας δεν μπορέσει να κάνει παράδοση – το Lentiamo δεν μπορεί να παραλάβει από το Ταχυδρομείο.

Όλες οι επιστροφές πρέπει να στέλνονται:

Maternia, s.r.o.,
Regus Athens,
Λαγουμιτζή 24,
Καλλιθέα 17671

Παρακαλώ πάνω στο δέμα ή φάκελο να αναγράφεται τον αριθμό της παραγγελία σας.

3) Κάθισε αναπαυτικά, χαλάρωσε και περίμενε την επιστροφή χρημάτων.

Θα στείλουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα που το προϊόν φτάσει σε μας.
Συμπληρώστε την φόρμα αντικατάστασης

Σημείωση: Παρακαλούμε να μην στέλνετε μέσω ΕΛΤΑ λόγω ότι δεν μπορούμε να τα παραλάβουμε.
Σημείωση: Δεν δεχόμαστε επιστροφές με χρέωση του Lentiamo εκτός και αν έχει προηγηθεί συνεννόηση.

Ειδικά Δικαιώματα και υποχρεώσεις σχετικά με συγκεκριμένα προϊόντα.

Σε περίπτωση τερματισμού της σύμβασης σας σχετικά με αγορά γυαλιών ηλίου, τα γυαλιά ηλίου πρέπει να αποστέλλονται πίσω στη διεύθυνση του πωλητή στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ όπως το πανί καθαρισμού και η θήκη, καθώς και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία – τα διάφορα αυτοκόλλητα από χαρτί ή πλαστικό που βρίσκονται με το προϊόν, ετικέτες και το πιστοποιητικό γνησιότητας .

Για την πλήρη επιστροφή των χρημάτων μιας αγοράς, πρέπει επίσης να επιστραφούν όλα τα δώρα και τα προϊόντα μπόνους που αγοράστηκαν με τους πόντους που λήφθηκαν από την αγορά.

Ο αγοραστής πρέπει να βεβαιωθεί ότι τα γυαλιά ηλίου παραδίδονται με ασφάλεια. Τα γυαλιά ηλίου πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση του αποστολέα με κατάλληλη περιτύλιξη για να αποφευχθούν ζημίες.

Σε περίπτωση βλάβης ή έλλειψης αντικειμένων / αξεσουάρ, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μόνο μερική ή μη επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την έκταση της ζημίας, όπως εκτιμάται από τον πωλητή.

Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων μπορεί να πάρει μέχρι και 30 ημέρες, για χρηματικές επιστροφές αγοράς γυαλιών ηλίου.

Ο αριθμός παραγγελίας των γυαλιών ηλίου που επιστρέφονται πρέπει να είναι γραμμένος στο δέμα και όχι στη συσκευασία του αντικειμένου, προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν καθυστέρηση κατά την αναγνώριση του αποστολέα.

Πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ)

Η πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ΗΕΔ) παρέχεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δίνει στους καταναλωτές και τους εμπόρους στην ΕΕ τη δυνατότητα να επιλύουν διαφορές που σχετίζονται με διαδικτυακές αγορές προϊόντων και υπηρεσιών χωρίς να προσφεύγουν στα δικαστήρια. Αυτό γίνετε μέσω της παρέμβασης ενός τρίτου, που ονομάζεται Φορέας Επίλυσης Διαφορών, ο οποίος ενεργεί ως ενδιάμεσος αποδέκτης μεταξύ των δύο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στον σύνδεσμο https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Προσφορές και συμβουλές φακών αποκλειστικά για τα μέλη μας