Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 211 2340040

211 2340040

Δευ-Παρ 9:00-17:00

Σύνδεση

Πολιτική Επιστροφών

Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που έχεις αγοράσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παρέλαβες! Εκτός αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και έχετε κάποιο παράπονο, μπορούμε να δεχτούμε μόνο φακούς επαφής, διαλύματα, οφθαλμικές σταγόνες και αξεσουάρ στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία.

Σε περίπτωση τερματισμού της σύμβασης σας σχετικά με αγορά γυαλιών ηλίου, τα γυαλιά ηλίου πρέπει να αποστέλλονται πίσω στη Διεύθυνση Επιστροφών μας, στην αρχική τους κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων όλων των αξεσουάρ όπως το πανί καθαρισμού και η θήκη, καθώς και να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία – τα διάφορα αυτοκόλλητα από χαρτί ή πλαστικό που βρίσκονται με το προϊόν, ετικέτες και το πιστοποιητικό γνησιότητας . Για την πλήρη επιστροφή των χρημάτων μιας αγοράς, πρέπει επίσης να επιστραφούν όλα τα δώρα και τα προϊόντα μπόνους που αγοράστηκαν με τους πόντους που λήφθηκαν από την αγορά. Είναι καθήκον του αγοραστή ότι τα γυαλιά ηλίου παραδίδονται με ασφάλεια και σε άψογη κατάσταση. Τα γυαλιά ηλίου πρέπει να επιστραφούν στη διεύθυνση επιστροφών με κατάλληλη περιτύλιξη για να αποφευχθούν ζημίες. Σε περίπτωση βλάβης ή έλλειψης αντικειμένων / αξεσουάρ, ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να προσφέρει μόνο μερική ή μη επιστροφή χρημάτων, ανάλογα με την έκταση της ζημίας, όπως εκτιμάται από τον πωλητή.

Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων μπορεί να πάρει μέχρι και 30 ημέρες, για χρηματικές επιστροφές αγοράς γυαλιών ηλίου.

Πώς να κάνεις μια επιστροφή

1) Ενημερώστε μας για την επιστροφή

Στείλτε μας email στο returns@lentiamo.gr για να μας ενημερώσετε . Αυτό πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή. Αν η προθεσμία των 14 ημερών είναι Σαββατοκύριακο ή αργία, η επόμενη πλησιέστερη εργάσιμη ημέρα είναι δεκτή.

Στο email που θα μας στείλετε πρέπει να υπάρχουν τα εξής στοιχεία:

  1. Αριθμός Παραγγελίας.
  2. Αναφορά αν πρόκειται για αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος.
  3. Μια σύντομη περιγραφή με το πρόβλημα της παραγγελίας σας.
  4. Αριθμός LOT του προϊόντος.
  5. Αναφορά αν το προϊόν έχει ανοιχτεί η αν είναι άθικτο-σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία.
  6. Μια ή περισσότερες φωτογραφίες του προϊόντος γύρω από το οποίο υπάρχει το πρόβλημα.

Ανοιγμένες συσκευασίες μπορούν να γίνουν αποδεχτές για επιστροφή μόνον εφ' όσον το προϊόν είναι ελαττωματικό ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του κατασκευαστή ή του Lentiamo.

Εάν σου είναι εύκολο κάλεσε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο 211 2340040.

2) Συσκεύασε και στείλε

Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων,στείλτε τα προϊόντα όσο το δυνατόν συντομότερα . Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα συσκευασμένα σωστά (καλύτερα να μην χρησιμοποιήσετε κανονικό φάκελο) ώστε να μην να υποστούν ζημιά κατά την μεταφορά. Παρακαλούμε επίσης να επισυνάψετε μια εκτύπωση της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Τα ταχυδρομικά τέλη και συσκευασίας επιβαρύνουν εσάς. Παρακαλώ να μην στέλνετε συστημένα μέσω ΕΛΤΑ λόγω ότι δεν μπορούμε να τα παραλάβουμε. Σημείωση: Αν ο διανομέας δεν μπορέσει να κάνει παράδοση – το Lentiamo δεν μπορεί να παραλάβει από το Ταχυδρομείο.

Διεύθυνση Επιστροφών:

Maternia s.r.o.,
(Regus Athens)
Λαγουμιτζή 24,
Καλλιθέα 176 71,
Ελλάδα.

3) Κάθισε αναπαυτικά, χαλάρωσε και περίμενε την επιστροφή χρημάτων.

Θα στείλουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό σας μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα που το προϊόν φτάσει σε μας.

Προσφορές και συμβουλές φακών
αποκλειστικά για τα μέλη μας

Σύμφωνα με το νόμο σχετικά με την καταχώριση των πωλήσεων, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να εκδώσει και να παρέχει ειδικά έγγραφα για όλους τους πελάτες. Επίσης, είναι υποχρεωτικό για τον πωλητή να καταχωρήσει την πώληση στην φορολογική του διαχείριση χωρίς καθυστέρηση, εντός 48 ωρών σε περίπτωση τεχνικής βλάβης.